​​

Vores mission

Vores mission har altid været klar, vi vil hjælpe

  • Danske virksomheder med at genvinde overblik over deres flåde og ejendele.
  • Virksomheder med spare penge og optimere deres virksomhed gennem data
  • Danskere med at beskytte deres køretøjer.

Vi er ikke bare et almindeligt GPS-firma, og faktisk bruger vi aldrig den betegnelse når vi omtaler det vi laver.
Det er rigtigt at meget af vores virksomhed handler om at montere GPS'er på ting og køretøjer, men det er ikke det der skaber størst værdi for vores kunder.
Derimod den data og tolkning af data, der gør at vi adskiller os fra fra firmaer, der sælger simple tracking løsninger

Hvordan gør vi det?

Vores løsninger består altid af en GPS, der læser data, enten fra omgivelserne og/eller fra køretøjet, og den data som GPS'en levere bliver trukket ind og tolket i vores platform, og omsat til den viden som giver værdi for virksomheder.

  • GPS installeres

    Vores teknikker installere den korrekte GPS, vi arbejder med omkring 10 forskellige modeller der bruges alt efter de krav som opgaven kræver, det kan være ting som ekstern batteri, sensorer indgange, forsikringsgodkendte gps'er eller andet.
  • GPS tilkobles sensore og/eller køretøj.

    Når en løsninger skal kunne andet end blot at vise position, er det nødvendigt at tilkoble enheden til køretøjet, en sensor eller noget andet man ønsker data fra, det kan eks. være en Tachograf, værktøj i en bil, en temperatur sensor, en sensor der måler arbejdestimer på en kompressor, eller noget helt andet.
  • Dataen bliver sendt til platformen

    Enheden sender dataen den læser, til vores platform, som kan tilgåes både på computer og telefon. Platformen tolker dataen og fremviser det ønskede.
  • Platformen opsættes efter kunden

    Platformen opsættes til den enkelte kunde, så den relevante data bliver vist, samt rapporter og alarmer bliver tilsendt som det ønskes, eks email hver uge om hvordan ens flåde er bleven brugt.
  • Optimering klar

    Nu er alt klart og den indsamles data, som man kan reagere på, og optimeringsprocessen kan begynde. Hvis du er i tvivl om hvordan din flåde kan optimeres, kan du læse om nogle af vores løsninger eller nogle af vores kundecases. Vi står også klar til at hjælpe dig, og du kan altid ringe på telefon 88 72 27 28 eller en mail på info@seccon.dk.

​​

Hvem kan bruge vores system

Der er mange der kan benytte sig af vores system, og vi udvikler hele tiden på systemet så det bliver bedre til at løse de udfordringer som virksomheder og privatpersoner kan stå over for.

Brancher vi har løsninger til

​​​​

Står du i en anden brancher og kunne bruge overblik og strømline drift, så tøv ikke med at skrive til os på vores kontaktformular nedenunder eller ring til os på 88 72 27 28.

Udfyld formularen her, og vi vender hurtigt tilbage

    ​​

    Vores Vision

    Vores mål er at blive de bedste i Danmark, til at løse behov for vores kunder gennem vores løsninger.
    Vores mål aldrig at sige nej til en kunde, selv når andre flådestyringsfirmaer.

    Vi udvikler hele tiden på vores platform, hvis du ønsker at få information om vores nyheder som de første, kan du tilmelde vores nyhedsbrev her.

    Kontakt os i dag hvis du har spørgsmål

    Bliv ringet op

    Du er velkommen til at indtaste dine kontaktinformation - så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du kan også kontakte os direkte på telefon 88 72 27 28 eller på mail info@seccon.dk.


    Ring 72 16 10 00